Gå til innhald

Ferie, right.

19/02/2005

Ting som provoserer meg:
*Eg er forkjøla. Svimer rundt med null kontroll. What a GREAT way to start a holiday.
*Reklamepausene på TvNorge.
*Reklamer.
*Skule og alt mulig går egentlig bra, men eg klarer aldeles ikkje å tenke «jippi!».
*At han derre dusten i Idol sa atte ei som sang d’sound («do I need a reason») var bedre enn originalen. Up yours! Særlig!
*At eg ustanselig spiser Opera mints og Toblerone til eg blir kvalm og forbi.
*At eg egentlig hadde planlagt å gå innom klubben i går, og johanneskirken i dag, men ikkje orker.
*At gode bøker har ein slutt. («I et speil, i en gåte» av Jostein Gaarder.)

Men ellers, såå… 🙂 Godt å få ut litt aggresjon. Driver å kjøper Mac. iBook. My new baby. Eg gler meg masse! Btw; Konservatorieprøven – eg sto! 😀

No comments yet

Kommenter innlegget