Skip to content

favorittar frå hviit

16/01/2013

Eg prøver å spare penger. Det er eg ikkje så flink til. Men det som hjelper, er litt motivasjon. I kveld fann eg motivasjon hjå hviit.no:hviit_favouritesFine, fine ting på ønskelista! Sjølvsagt den grå Spears-tapeten frå Ferm Living, Arne Jacobsen krus, By Nord juniorsengetøy, «Vintage»-bordlampa frå House Doctor, og kule trekasser (får aldri nok oppbevaringsplass!).

Med dette melder eg meg på «Vinn en interiørdag». Bli med du òg!

Labert med blogging her no. Det skal eg bli flinkare til, har mykje fint eg vil vise, og ting eg vil skrive om. Men det er ikkje labert i livet for det om – det skuldast at nemlig eg tar eit steg ut i verda med fotoapparatet rundt halsen – med siljeknips.no. Kikk innom der om du vil!

God onsdag!

No comments yet

Legg att eit svar

