Skip to content

when in america

17/09/2012

Image

Du kan tru vi kosar oss i Amerika. Trekløveret på tur, i deilige varmegrader! Først litt for få dagar i fantastiske New York (planlegger du tur dit? Sjekk ut manhattanutleie.com! Norske utleigarar, safe og hyggelig og god beliggenhet), no er vi i Florida, Daytona Beach. Vi bur i ein pensjonistvillage, og alle er superhyggelige og «AAW THE PWETTY LITTLE BABY LOOK HE’S CLAPPING NAAAAW I LOOOVE THEM BABIES COME TO GRAMMA YOU LITTLE SWEETIE OH LOOK AT THEM EYES» – og mammaen blir stoltare og stoltare for kvart klapp. Her har vi late dagar ved bassenget eller på stranda. Også les vi. Eg har ikkje fått lese så mykje sidan Edin vart fødd (eigentleg dabba det vel av lenge før det), så det er veldig kjekt å få gjenopplive leselysta! Og i går var vi på Orlando Premium Outlet, og det var jammen meg paradis for Nike-entusiasten (og for andre entusiastar, då)! Måtte til og med ha meg ein løpetur (på 6,5 minutt) i ettermiddag, for å teste dei nye skoa mine. Dei var supergode. Watch out Elixia, snart er eg tilbake!

Her, i La Costa Village blir vi ei veke til. Har vore ei veke allereie, og laurdag set vi kursen mot Miami. Etter nokre dagar der køyrer vi til Orlando, og vender snuten heimover. Det har vore to deilige veker – og eg gler meg til dei neste to! Pappaperm er flotte greier. Det er digg å berre vere oss, den lille familien, på tur. Hjerte, hjerte, hjerte. 

Kanskje kjem det meir bloggings frå Florida. Du får følge med!

Bileta er frå New York. Og frå flyturen til Orlando. Følg meg gjerne på instagram: siljemas.

2 kommentarar leave one →
  1. Karoline permalink
    14/03/2013 13:58

    Hei,

    Ser du anbefaler Manhattanutleie.com; har vært inne å tittet på siden deres, men finner den litt «shabby». Kontaktet dere utleierne gjennom nettsiden deres? Det var ikke noe tull går jeg ut i fra? Finner ikke pris på siden dréres, kan jeg spørre hva dere betalete for oppholdet?

    • 14/03/2013 15:19

      Hei! Enig – dei sidene er ikkje veldig fine. Men vi kontakta dei, og fekk veldig godt inntrykk! Husker ikkje prisen eksakt, men du får hurtig svar når du kontakter dei. Dei er og på Facebook! Anbefales, altså. 🙂

Legg att eit svar

