Skip to content

danske freistingar

06/04/2012

Når eg fekk vite at vi skulle ha ein gut, sa eg farvel til søte kjoledraumar og blondesløyfer. Eg tenkte at det nok var økonomisk like greitt, men sannelig om eg tok feil. Det er nok like lett å bruke pengar på tøffe (og litt søte då) guteklede som på søte jenteklede! Men, eg kan ikkje kjøpe alt. Dessverre. Men kanskje er det ein eller to der ute som vil ha eit tips? Her kjem to varme og gode draktar til hausten, to deilige danske freistingar:

Poppy Rose stripete babydrakt i deilig merinoull frå Ansos.dk (På tilbod til 329 danskar, ikkje verst for 100% merinoull)

Esencia grå heldrakt i bløt lamaull – også frå Ansos.dk, og på tilbod den og! 419 danskar.

Elles har vi meldt oss på babysvømming, og begynner allereie tysdag om ei og ei halv veke. Då er Edin to dagar unna aldersgrensa på kurset (2 mnd), men vi håpar det går greitt. Kan alltids skaffe han falsk leg, berre i tilfelle.

Og du? God påske.

One Comment leave one →
  1. 16/04/2012 12:26

    Falsk leg.! Fantastisk! 🙂

Legg att eit svar

