Skip to content

det kunne ikkje vore annleis heller

13/03/2012

vår lille sjef har blitt 19 dagar gammal. han gler oss med små smil (tenk, dei første smila kom allereie når han var 13 dagar! nei – de treng ikkje tru meg, men eg har filmbevis av 14dagarsbabyen som gliser fleire gonger til mor i tell you!), og er glad i å sove i trillande vogn, og i å ta trikken (samme kva trikk det er. det kan gjerne vere Holtet-trikken sjølv om vi skulle til Sinsen).

det er jammen stort at ein liten gut kan ta så mykje plass. dei første vekene har vore ganske utfordrande (les: barseltårer opp og i mente! eg trudde aldri eg skulle bli så sippete, men den gong ei), men no er våren komen, og både kropp og sinn er lysare stemt. guten søv (meir enn før) og et (og gulpar og bæsjer – gjerne medan ein skiftar bleie på han), og eg trillar og bekymrer meg for alt (er han tett i nasa? får han nok mat? får han for mykje mat? kvifor gret han? kvifor gret han ikkje? kvifor søv han så lenge? kvifor søv han aldri?), drikk kaffi (som smakar betre enn nokon gong faktisk!), og prøver å hugse å ete ordentleg mat også (det kan forøvrig bli dyrt, hallo waynes coffee), også prøver eg å lære veslegut at det ikkje er lurt å klore seg på augene (vi gler oss til litt meir motorisk kontroll over hendene melder sin ankomst) – det er jammen litt av eit liv, men det kunne ikkje vore annleis heller.

god tirsdagskveld!

2 kommentarar leave one →
  1. 18/03/2012 11:33

    Nydelig liten goding han er 🙂
    Nyt tiden! Ønsker deg en fin søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken
    inne hos meg nå 🙂
    Klem Anette

  2. 25/03/2012 22:10

    Så koselig ❤
    Fin gutt 🙂

Legg att eit svar

