Skip to content

medan vi ventar/strikkar

27/01/2012

Eit skryteinnlegg no: Litt strikking har det blitt, til lille i magen. Som denne Mariusen med rund hals.Melkers hentesett frå Pickles.Mariusbody, stripevottar og stripehue (den synast ikkje her då).Frå Pickles denne også, Petrajakke, men utan knappar enno, dei har eg visst gløymd ser eg. Og så har mamma strikka hentesett, då. Fryktelig fint – med både baggypants og snasne accessories.

No er det vott 2 av 2 til mannen som skal gjerast ferdig. God strikkehelg!

Advertisements
8 kommentarar leave one →
  1. 27/01/2012 17:13

    Fiiiint! Lille i magen blir fin. 🙂 ❤

    • 28/01/2012 01:08

      takk! satser på det! og håper det ikkje klør:)

  2. 27/01/2012 23:59

    wow! Maskin!
    Så utroligt møje flott! Du e heldig som klare laga så nydelige ting te å holda Lille god og varm:)
    Du må nok konsentrera deg om å få tid te å bruka alt før mini blir for stor :p
    Lykke te med sista tiå og kos deg med permisjon og strikking og soving 😉

    • 28/01/2012 01:11

      takk! heldigvis er ting i litt forskjellige størrelser, men det blir nok ei kamp mot klokka og kiloene/centimetrene:) håvard sine votter er nok dei mest og lengs anvendelige;)

  3. 28/01/2012 13:29

    Åh, så mykje fint! Det blir ein liten med mykje fine klede 🙂 Kva for garn har du strikka Petra-jakka i? Og veit du kor mønsteret som mammaen din har strikka kjem frå? Det var jo heilt nydelig! 🙂

    • 28/01/2012 14:40

      Hei, og takktakk:) Petrajakka er strikka i http://shop.pickles.no/no/produkter/garn/abuelita-tjukk-merino/ Bondeblå + Multi Blå. Veldig fine fargar, og deilig garn! Den er strikka i str 6 mnd, så skal nok bli god å ha på seinsommaren. (Kjøpte forøvrig eit «kit» på Pickles – men strikka visst for slakt og måtte kompansere med litt ekstra garn. Så no får vi sjå om det blir noko fint av restane.) Settet mamma har strikka hugsar eg ikkje heilt kor er frå, men det skal eg prøve å finne ut, veit ho har eit oppskriftshefte. Ein kan eigentleg nytte to nyansar av kontrastfargen, det er skikkelig fint. Buksa har selar, og er heilt utruleg vid … Men den blir sikkert deilig å ha på:)

  4. Marianne Kirkholm permalink
    01/02/2012 16:09

    WOW her er det en som kan sakene sine!!! Jeg blir inspirert!

    • 03/02/2012 21:41

      takk! det er bare å sette i gang – kjekt å bidra til inspirasjon, håper bare poden blir like fornøyd som mor usjenert nok er! 🙂

Legg att eit svar

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s

%d bloggarar likar dette: