Skip to content

måndag på kjøkkenet

24/01/2012

Ja, eg veit at det er tirsdag i dag. Men dette var eigentleg eit måndagsinnlegg, for måndag var nemlig den første ordentlige permisjonsdagen min!

Første dag i permisjon brukte eg på kjøkkenet. Lille i magen tek både min og sin eigen energi ut i å sparke som ein galning, og ting tek litt lenger tid enn vanlig. Og eg trives eeeeigentleg best med å ikkje gjere så frykteleg masse. Klarar meg lenge med strikketøyet! Men så lenge eg har god tid, så får eg jo gjort litt. I går vart det skillingsbollar til fryseboksen. Og kaffi i finkoppen, nellikar i friske fargar og interiørblad. So far so good!

2 kommentarar leave one →
  1. 24/01/2012 21:07

    Du med den fine magen! La oss sjåast ein dag! *kjærleik

  2. 04/02/2012 12:38

    sukk.. for et nydelig kjøkken!!

Legg att eit svar

