Skip to content

2011/2012

31/12/2011

Langbordet (på 240 cm – er du klar over kor vanskelig det er å finne ein fin duk som passar og som ikkje kostar skjorta?) er dekka, med stjerneinspirasjon frå FruFly. I kveld er det nyttårsfest! For høvet har eg lånt det finaste juletreet i verda, og pynta det med julekuler på halv pris frå Åhlens:

Oslo  og eg er klar for 2012. Bring it on. God feiring til deg der du er!

2 kommentarar leave one →
  1. 04/01/2012 15:04

    Måtte selv ut på dukhandel i jula til mitt bord på 2.90 – og jeg har derfor et tips til deg: Princess har teflon-duker i den lengden til 499,- (ja, ikke råbillig, men når teflonduk betyr at du bare kan tørke av rødvinsflekker og annet søl med en klut, og duken varer hele jula, da er det verdt hver krone!). 🙂

    Ellers, godt nyttår! Fin blogg du har, jeg er innom og titter i blant 🙂

    • 09/01/2012 23:19

      Hei! Tenk – eg trudde eg hadde både godkjent og svart på denne kommentaren! Men det hadde eg altså ikkje. Det endte faktisk med teflonduk frå Åhlens, til ca 400 kroner, det tykkjer eg var verdt det, den var veldig fin og praktisk! 🙂 Godt nyttår til deg og, og eg må få seie at du tar utrulig fine bilete! Fryd! God veke!

Legg att eit svar

