Skip to content

tirsdagskikk på ny tapet

13/12/2011

No begynner det å sjå bra ut i heimen! Nokre smakebitar får du her; over frå soverommet vårt,  med heimelakka lamper som har fått ny skjerm, teaknattbord som har fått eit par strøk med måling – og under frå soverommet til veslegut (som no kan briljere med sine 37 cm frå topp til tå, i følgje babyverden.no). Pingvintapet (eg tykkjer det ser ut som ganske ordinære fuglar, eg) frå Isak, og Kili-seng frå Sprell. Deretter følgjer det obligatoriske «eg tek bilete av stearinlys for å vise kor koselig vi har det no i adventstida»:

Og til slutt – ein parantes: (I dag var det tid for lussekattar, og eg trur faktisk at dette var første gong eg nokon gong har baka lussekattar i heile mitt liv. Dei vart gode.)God tirsdag!

3 kommentarar leave one →
  1. 15/12/2011 13:17

    Det ser skikkelig koselig ut! Håper jeg får komme på besøk!

  2. 17/12/2011 20:47

    Tapeten på soverommet er NYDELIG!!!! Flinke du som baker lussekatter, det var savnet her i huset ;o)

  3. 18/12/2011 16:36

    🙂 Her er både Hildegunn og Line velkommen på besøk! (men det er tomt for lussekatter.)

Legg att eit svar

