Skip to content

flyttelivet

04/12/2011

Det er tid til litt jul i flyttelivet også. Men berre så vidt! Mannen flytter og eg peiker og flytter litt eg òg, og snille vener skrur og monterar – jammen skrur og monterar ikkje eg litt eg òg. Vi får det veldig fint på Frydenberg, det er i alle fall sikkert.

One Comment leave one →
  1. Lina permalink
    06/12/2011 23:28

    Hei! Den utsikten ser nesten helt ut som min egen nye utsikt, for vi har nettopp flyttet til Frydenberg vi og. Verden er ikke så stor, god jul 🙂

Legg att eit svar

