Skip to content

kommode til veslegut

16/11/2011

Ein liten smakebit på kommodens utvikling, i laber hipstamatic-kvalitet:

20111116-111401.jpg20111116-111414.jpg
Skuffene er tapetserte med utklipp frå barndommens Donaldblader, det kjem til å passe fint på eit guterom trur eg. Eg har to teaknattbord som eg lurer på å male kvite òg. Men jammen er det vanskeleg å vite, først må vi jo bestemme oss (eller «eg bestemme meg») for kva tapet vi («eg») vil ha på soverommet.

One Comment leave one →
  1. 16/11/2011 14:41

    I dag tenkte jeg: «Åh, jeg skulle ønske Silje oppdaterte bloggen HVER dag, for jeg har lyst til å se på bilder og lese om fine ting hele tiden». Også klikket jeg meg inn på bloggen, og du hadde oppdatert. Det ble liksom dagens drops.

    Er spent på å se skuffene!

Legg att eit svar

