Skip to content

gjest i eigen kropp

12/09/2011

Eg har, som kjent, ein gjest i kroppen. Han/ho dansar rundt, og det er rare greier. Solveig skreiv om å vere gjest i eigen kropp. Der beskreiv ho mykje på ein god måte, og eg måtte nikke gjenkjennande fleire gongar. «Det er helt utrolig å kjenne at kroppen din tar over, uten at du har noe du skulle ha sagt,» skriv Solveig. Det er sant. Men i dag trur eg kanskje kroppen ikkje heilt heng med i overtakinga. Du skjønar, at med ein større og større baby i magen følgjer mindre plass til blære og den slags, og det fører til hyppigare trang til å late vatnet, og DET går ikkje så bra når ein er forkjøla og må nyse – gjerne i seriar på fem – gjentatte gonger i løpet av ein dag. Det MÅ jo snart gå gale?

Tenkte eg skulle setje inn eit bilete her og, men dagens bilete kom visst i førre innlegg. Jaja.

2 kommentarar leave one →
  1. 12/09/2011 21:52

    ja, det kan du si!! man føler seg aldri så lekker som når man er gravid 🙂 diverse lukter og væsker og lyder – vi er eksotiske! gratulerer – når får du blæra for deg selv igjen?

    • 12/09/2011 21:55

      Nei, altså, ei venninne kunne i kveld informere meg om at det nok kom til å ta litt tid før akkurat den funksjonen var normal igjen – sjøl ETTER fødselen. (det er så mangt her livet) Men i midten av februar regner eg med å ha et synlig og håndfast bevis på at det heile ikkje var forgjeves 🙂

Legg att eit svar

