Skip to content

gravide er ikkje korte menneske

17/08/2011

Etter ein del bomturar, eit bomkjøp frå nettet og ein del oppgitthet av typen: «eg må gå i strømpebukser heile vinteren!» tenkte eg at eg skulle skrive eit syrlig blogginnlegg om at gravide ikkje er korte menneske. Beina mine er kanskje over gjennomsnittet lange, og det viste seg at det var vanskelig å finne bukser, då av typen «mamma», som ikkje slutta midt på leggen. Eg hadde eit bomkjøp som blei ok etter at den blei sydd ned, og medan eg sydde tenkte eg på artige formuleringar til mitt syrlige blogginnlegg.

Men ja, så var eg altså innom H&M her i forigårs, og då fann eg ei bukse som faktisk er finare enn bukser flest. Og den rekk heilt frå topp til botn. Så det så. Men eg tykkjer at «gravide er ikkje korte menneske» er ein ganske god tittel, så eg let det stå, eg.

I midten av februar blir vi foreldre. Det er ganske utruleg, ganske spennande, ganske skummelt, og ganske kjekt. Nokre småprosjekt på symaskina blir det og.

Før vi finn ut om det er gut eller jente, så kan eg jo sy kva som helst. I kveld: søt kjole av mamma sitt gamle sengesett. (Det luktar framleis litt hytte – men det ordnar seg.) (Og minn meg på at eg ikkje bør sy på frihand, men heller kjøpe mønster.)

26 kommentarar leave one →
  1. 17/08/2011 22:24

    Fantastisk herlig kjole! Igjen: du er så kreativ!! I helga skal jeg kjøpe stoff, har planer om å bli god venn med symaskina mi i løpet av høsten. I allefall en bedre venn enn nå..

  2. 17/08/2011 22:26

    PS! Min finnschjøllvase knuste også!! Buhu! PS2: blir du mammablogger? 😉

    • 17/08/2011 22:39

      ja, min er knust på toppen liksom, der på den bretten. har ein teipbit der, men det er litt stygt… det derre mammablogg greiene – tja altså. Eg liker jo veldig godt blogging a la jegerjonathan (men ho blogger jo nesten ingenting lenger!), men vi får se. Må prøve å ikkje bli sånn «gulp, bleie, melk, pupp, bæsj»-blogger. 🙂

      Ikkje gi opp med symaskinen! Eg kommer gjerne på sykveld! 🙂

  3. Berit Tønnessen permalink
    17/08/2011 22:29

    Oi, moro lesing! Gratulerer med bolle i ovnen!
    Fin kjole- også blå, i tilfelle det blir gutt?
    Gleder meg til å se baby-kolleksjonen som kommer! 😉 Også babyen da!
    Nice!

    -Berit-

    • 17/08/2011 22:41

      Hei Berit! Så kjekt! takk! 🙂 ja, litt greit å ha den i blått i tilfelle. Forhåpentligvis får vi vite kjønnet i midten av september, det blir jammen stas. Eg og gleder meg til å se babyen. Det er rart, å ha ein sånn inni seg. men fint og:) kom til oslo då, så kan vi drikke kakao?

      • Berit Tønnessen permalink
        17/08/2011 22:46

        Ja, Oslotur hadde vært sjef. Nå har min lillesøster (!) flyttet til Oslo, og blir sikkert der en stund så kanskje vi faktisk kan få det til en gang da. Har et vennepar vi også egentlig har lovet å besøke en stund, hehe… Men nå er vi midt i husbygging, så «fri» er ikke noe vi vanligvis driver med. Men når huset er ferdig, hvis det er noen slanter igjen i lommeboka- så er vi klar! Og jeg er veldig klar for kakao hvis vi først kommer til byn! 😉

  4. 17/08/2011 22:33

    iiik! Grattis 🙂 Så stas!
    Og supersøt kjole 🙂

    • 17/08/2011 22:41

      hyyl! ja 🙂 takk! det er veldig stas! vi gleder oss. og heldigvis har eg mange dynetrekk for å forkorte ventetiden. 🙂

  5. Lilliane permalink
    17/08/2011 23:21

    Gratulerer i lassevis 🙂

  6. 18/08/2011 00:09

    Gratulerer så mykje! Å få barn er veldig gøy og meiningsfullt, trur eg (og også mykje arbeid!) Du må også sjekke ut bloggen til syster mi, der er mange tips til sying og sånn: http://www.logleg.blogspot.com

    • 18/08/2011 10:17

      det trur eg og – både det med arbeidet og kor meiningsfullt det er :)Søstera di dreiv jo med skikkelig pro-sying då. Spørs om eg nokon gong kjem dit. men inspirerande!

  7. 18/08/2011 00:43

    STAS! Gratulera så masse! Eg komme gjerna på sykveld – i januar 🙂
    Håbe du e i storform!

    • 18/08/2011 10:17

      velkommen! 🙂 Ja, formen er tipp topp den, bare litt trøtt. Heldig sånn! Du, det er så kjekt å følge med på bloggen din. fortsett sånn!

  8. betta permalink
    18/08/2011 07:35

    betyr dette at den dagen jeg bli gravid så må jeg gå i kjole og skjørt dagen lang fordi det ikke finnes bukser som er lange nok??? hmmm skeptisk

    • 18/08/2011 10:18

      … det er då veldig typisk deg, er det ikkje? Neida, men eg fann altså ei bukse som passer veldig veldig bra, men du er jo hakket lenger enn meg og då. du får begynne å sy? 🙂

  9. 18/08/2011 10:01

    Jippi! Gratulerer!! 🙂
    Får du motsatt kjønn av oss tar eg imot alle tingå du har sydd me så fine stoffer hvertfall:)
    For ein heldig liten mini som får ei så herlig mor:)
    Superspennande og kjekt med nyheter om miniar som ska komma imens eg faktisk kun sitte å vente på ankomst av vår. 🙂
    Lykke te med svangerskaper kjære du!

  10. 18/08/2011 10:05

    OG forresten, eg har vore heldig som har hatt sommermånader te å bruka desse korte buksene i! For jammen kunne dei tenkt seg om og funne mønster med reelle lengder å sydd fra dei som lage mammabukser! 🙂 Lykke te med jakten! 🙂

    • 18/08/2011 10:19

      ohyes! Flaks for deg, eg kommer jo til å fryse rundt ankelen! Neida, men H&M overraska meg positivt med lengda på sist innkjøpte bukse. jippi ai ai! Lykke til med ventetida! gler meg til å sjå din mini!

  11. 18/08/2011 11:08

    ÆÆÆÆÆ! Æg hyle! hehe… utrulig gøy å lesa:-) Gratulere sååå mye til begge to!(Beklager fjortisfaktoren her, men blei bare litt i overkant glad og engasjert… hehe)

    • 18/08/2011 14:49

      så bra! engasjement liker vi! 🙂 hadde vært kjekt å sett deg igjen snart, forresten!

      • 18/08/2011 19:09

        I like måte du:-) To long, no seen…. Mulighet for å sjå dg i Bergen snart? Mammaperm?

  12. Egil permalink
    18/08/2011 14:08

    Silje, æ vil at du skal spell Maria i julespellet i år. Det blir perfekt!
    Egil

  13. Egil permalink
    19/08/2011 17:37

    Han Jørn kan spell Josef.sjøl tar æ rollen som Gabriel.

  14. Margrethe permalink
    19/08/2011 19:01

    Gratulerer!! Så koselig å høre. 😀

Legg att eit svar

