Skip to content

fine junidagar

04/07/2011

Først kjørte eg forbi ein rapsåker og det er det finaste eg veit. Nei, aller først hadde eg fått meg eit 7D-kamera. SÅ kjørte eg forbi rapsåkeren og kunne ta bilete av den. Så hadde eg bursdag, og då fekk eg mange roser! Eg skal ikkje bli sånn dame som berre tar bilete av blomstrar, men det er jo ikkje til å skyve under ein stol at juni var ein blomstrande månad.

Eg fekk så mykje fint til bursdagen, altså. Blant det fine var det og nokre koppar, og det er veldig bra å ha når ein skal spise frukost og treng noko til å ha kaffien oppi. Sjå berre kor fine:

Frukost har eg og spist, men det var i juli:

Når ein er 25 år og ein dag kan ein unne seg 6 kremtoppar til frukost. mm.

One Comment leave one →
  1. 10/07/2011 20:06

    Stilig frokost! Kankje den stiligste frokosten jeg har sett :o)

Legg att eit svar

