Skip to content

eg vil heller hekle …

02/06/2011

… enn å lese til eksamen.

5 kommentarar leave one →
  1. 02/06/2011 18:01

    Er det nå jeg skal sitere Donald idet han blir anbefalt å hekle brikker for å slappe av? «Aldri i verden! Hekling er for jenter og gamle damer! Da vil jeg mye heller bli kokt i sviskeolje!»

    Hva kan vi lære av dette? Ingenting. Det var bare det første jeg kom på når jeg leste hekling…

  2. 02/06/2011 19:50

    Det forstår jeg veldig, veldig godt… 🙂 Men tenk, snart er du ferdig og da kan du hekle så mye du vil!

  3. 02/06/2011 20:06

    hipp hipp for at det snart er overstått!

  4. Hanna Louise permalink
    05/06/2011 19:11

    Du er kjempeflink! Det blir veldig fint!
    heklinga, altså. Lesing og eksamen veit eg ingen ting om.

    • 05/06/2011 23:51

      det var ikkje så fint med eksamen. men lappene blir så fine atte! skal kjøpe meir garn i måro. iiiih gøy.

Legg att eit svar

