Skip to content

glazed and amused

15/05/2011

På utdrikningslaget til Ingrid i går var vi på Glazed and Amused på Grünerløkka. Det var jammen ein kjekk stad! Vi kunne velje kva vi ville male på, koppar, fat, eggeglas, vasar – you name it – og så kan vi hente det etter ei veke, ferdig brent. Anbefalas til dei som skal arrangere utdrikningslag, det var ordentlig kjekt. Det vil seie, eg trur eg brukte om lag halve tida på å velje fargar. Det var så vanskelig, og kva mønster skulle det vere? Eg vart, ydmykt nok, ganske nøgd til slutt. Gler meg til å hente resultatet om ei veke.

4 kommentarar leave one →
  1. 16/05/2011 15:39

    Oj, det ble overmåte pent! Tror du forresten stedet passer for å ta med seg og aktivisere barn, eller er det et mer voksen-kose-sted?

    • 16/05/2011 15:44

      det passer VELDIG bra for barn og altså! såg mange sjarmerande kopper og fat:) Det einaste er at dei må skjønne at dei ikkje kan kaste ting i bakken og sånn… Men stikk innom så får du se, det anbefales!

      • 16/05/2011 16:09

        Hm, nice! Da kan det jo bli en av sommerens mål å få med seg et tantebarn (eller ti!) på Glazed and Amused 🙂

  2. 16/05/2011 23:29

    Så TØFT!! 🙂 Du er flink!
    Og nydelige bilder fra parken forrige innlegg…
    Du kan jammen meg alt du:)
    Kan du sei HEI te pling og gi ein halvegs-knuseklem fra meg?

Legg att eit svar

