Skip to content

åh, oslo!

08/05/2011

Det er vel fantastisk når mai, den skjønne milde, kjem med godt over 20+, lune vindar, bikini, grilling, vassing, sand og solstol på Malmøya. Åh, Oslo. Eg er forelska i deg.

4 kommentarar leave one →
  1. 09/05/2011 09:22

    ingenting er som oslo når våren og sommeren slår til 🙂

    Og så tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om denne siden; http://www.modani.no/Forsiden.html Det er datteren til fadderene mine som har butikken, så det var sånn mamma kom over kuppet 😉 Og prisene der gjør straks drømmen om charles mye mer overkommelig. Om man synes det er ok med replica da.

    ha en fin sommerdag i oslo!
    klem

    • 09/05/2011 14:48

      niiice! det var jammen lurt! Eg trur eg syns replica er ok, eg. Den såg jaffal skikkelig fin ut. Har tenkt mye på å ha dei «vanlige» stolane til kjøkkenbord og, men eg klarer ikkje bestemme meg. jaja. GOD tid, får ikkje leiligheten før 1.des 😉

  2. 09/05/2011 14:41

    Fine, fine byen min ❤

    • 09/05/2011 14:49

      Yes! love it! 🙂 Du, Allis, du har ein veldig veldig fin blogg, det vil eg bare sei. Du finner så mye fint. Way to go!

Legg att eit svar

