Skip to content

eg må få seie

04/05/2011

– at det ikkje er så kjekt å blogge dersom ein ikkje har bilete. eg har ikkje bilete, for eg har ikkje kamera nett no.

– at eg har slutta å spise sjokolade på kvardagar, frå og med i dag. (i dag har eg ete fire mini-peanut-butter-cups, fem kremtoppar og to bergene-melk ruter. må byrje nedtrappinga forsiktig, må vite!)

– at det er vår i lufta, om enn litt kald vår enno.

– men det er fint å ete lunsj på trappa.

– dytt-prosjektet går relativt bra. Eg aukar stadig gjennomsnittet! 20 000-talet er innan rekkevidde, men om enn om litt lenger tid enn først skissert (30 000 KVAR dag i 2 veker var for mykje for meg, det må eg innrømme, men gje meg berre litt tid, så er eg back in black)

– vi bloggast!

One Comment leave one →
  1. 05/05/2011 15:30

    Hei du svigersøster!

    Kjekt å lese det du har på hjertet, selv om det ikke blir helt det samme uten de flotte bildene dine!

    Lykke til med sjokoladeslutt og hils din kjære :o)

Legg att eit svar

