Skip to content

loppelamper

04/04/2011

Eg har vore utan internett heime ei stund no, eller, ei halv veke, men det har vore greitt, eigentleg. Medan eg ikkje var heime og såg på internettet, så var eg på loppemarknad og kjøpte ikkje mindre enn tre lamper. Dei ser slik ut:


Flotters! Rett opp på loftet med dei. Der skal dei kvile til det vert vinter, og vi har rom å setje lampene i.

God veke til deg!

3 kommentarar leave one →
  1. 05/04/2011 06:32

    Åhå, kjempetøffe lamper! 🙂

    • 05/04/2011 09:38

      ja, eg likte dei såååå godt:) mannen lo litt. men eg trur han likte dei han og:)

  2. 05/04/2011 09:46

    ooo- lucky bastard! Kjenner jeg er litt sur fordi jeg ikke bor i oslo akkurat nå. Ikke så mye loppis på landet. Enda.

    Knallfine lamper. Luxo my love!

    Finfin dag til deg!

Legg att eit svar

