Skip to content

tapetlaurdag

05/03/2011

Fin start på den store tapet-dagen. Eg fulgte supersnella Jenny sitt råd om å bestille tapetprøvar frå Måleributiken. (Vi tipsar visst kvarandre godt for tida!) I går kom ein heil haug med tapetar, og eg har, med meir eller mindre hell, tapetsert mi første settekasse (i god bloggarstil) og eit par andre småting. No er det smeltevær, og tid for husvask! God laurdag! (ps: Her er mine mars-favorittar på spotify.)

9 kommentarar leave one →
  1. 05/03/2011 20:46

    Så fin! Dette var jo en kjempe flott idè, tror jeg stjeler den :o)

    Ha en flott kveld!

  2. 05/03/2011 22:07

    finfine tapetting! Jeg har ikke kommet igang enda jeg.. .

    Vi liker tipsing og gode tips. 🙂
    Sløyfefin hilsen fra Ås

  3. 06/03/2011 20:38

    Idéen er bare å stjele, Line, det er ikkje min patent, dessverre:)

    Et tips fra meg til den som skal tapetsere settekasse – få deg ein god tapetkniv! min var fra Mester Grønn og egentlig ikkje så skjønn etter å ha kutta stilker heile sin levetid. Og å klippe til bitene med saks for å få dei til å passe… jaja. den er fin på avstand! 🙂

    Tips og hei, sløyfeJenny! Gler meg til å se ka du tryller fram!

  4. 06/03/2011 21:10

    Ok, kult med interiør og sånn, men det der med å ha månedsfavorittlister på Spotify er helt glimrende! 🙂

  5. 06/03/2011 22:22

    tapet er fint, men det var frokosten jeg bet meg merke i! det så goooodt ut! Kanskje jeg er sulten… 🙂 Men finfin settekasse! Ser ut som en jeg oppbevarer smykker i – hvis den er fra søstrene grene? De hadde jo mange varianter der. tipptopp!

    • 07/03/2011 00:17

      Søstrene Grene in my heart for ever. Kliss lik settekasse som din, ka gir du meg;) Eg hadde lyst til å kjøpe ein større og, men så har eg ingen plass å ha dei. Foreløpig står denne kassa litt sånn på måfå rundtom i stova, alt etter kor den ikkje er i veien. Må nok opp på loftet inntil videre. Men genialt å putte smykkene i dei, det skal eg jammen santen ha i mente. Har liksom ikkje SÅ mange kinderegg-figurer å sette i kassen. Har faktisk bare ein, og det er ein vaskebjørn.

  6. 08/03/2011 20:46

    For en nydelig settekasse! 😀 Jeg har også bestilt meg tapetprøver, gleder meg sånn til de kommer! 🙂

    Superfin blogg du har forresten, legger deg til på Bloglovin! 🙂

Legg att eit svar

