Skip to content

lamma i kjøpemuskelen

01/03/2011

I Berlin var vi på loppemarknad. Eg ELSKAR loppemarknader! Dette innfridde verkeleg til forventingane – det bugna med gode tilbod og fine fine fine ting. Problemet mitt var berre at det var for mykje. Eg vart totalt lamma i kjøpemuskelen. No går eg her heime og angrar på alt eg ikkje kjøpte. Særleg ei gul lampe eg ikkje tok bilete av. 8 euro. Sukk. Gremm.

Det som derimot vart med meg heim, er fire koppar og seks eggeglas (kom på frukost, eg skal koke egg!) frå Pip Studio:

Fine dei då. Men ei vekkarklokke eller ei lampe frå Berlin hadde ikkje vore å forakte. Jaja. Neste gong. God tysdagkveld!

2 kommentarar leave one →
  1. 02/03/2011 10:52

    pip e fint! E har to boller derfra, love it.

  2. 03/03/2011 21:14

    Å så mye fint!

    Skulle vært der ja :o)

    Håper at alt står bra til. Emiil ville invitere dere i bursdagsbesøk på lørdag :o)

    Klem!

Legg att eit svar

