Skip to content

investering

24/02/2011

Min første ordentlige investering i den nye leiligheita (dersom ein ser bort i frå dei to teak-nattborda eg kjøpte rett før jul – eller etter jul -) er eit abonnement på rom 1-2-3. (Ganske godt tilbod for tida, 10 nummer for 299 (butikkpris er 59 kr stk), også får ein med ein fin premie, då. Det tel positivt.)

Det er ein jungel av interiørblader der ute – men dette er det eg synes miksar og matchar mest slik eg likar det – ikkje for mykje Jeanne D’Arc eller industrial-look, men det tipper heller ikkje over til å bli for mykje retro eller bondeheimen-stil. Fine idéar og tips til alle busituasjonar  er mitt inntrykk so far.

Ja, eg veit at det fins tusenvis av bloggar der ute som omhandlar nett det same – og som er gratis – og eg les jo maaange av den typen også – men det er noko heilt spesielt med å kjøpe seg eit blad, fyre i peisen og bla seg frå side til side. I alle fall når dette ei ei av dobbeltsidene som møter meg. Sweet:

8 kommentarar leave one →
  1. Sissel permalink
    24/02/2011 23:57

    En veldig fin blogg du har:-)

  2. Berit permalink
    24/02/2011 23:59

    Jeg får også dette i poskassa i ny og ne.. Fint blad. Noe av det bedre faktisk! Ikke så veldig hvitt som alle de andre!

    Ferdig med body- men mangler armene og montering! Bra kjekt prosjekt! Takk for herlig tips! Marius er kult! Det er du også!

  3. 25/02/2011 00:11

    Favorittblad 🙂 Tommelopp!

  4. Ingelinn permalink
    25/02/2011 01:32

    Eg har tenkt å stjela ideen om å henge fjellreven under hylla frå akkurat denne dobbelsida. Geniaaalt! Rom123 e veldig kjekt. Nemmlig.

  5. 25/02/2011 09:29

    Hei du!

    Er enig med deg i at bladet er et av de bedre, mange friske innslag!

    Ha en flott helg da svigersøster :o)

  6. 25/02/2011 10:55

    Det var kjekt at det var så mange som var enig med meg! Eg har nemlig bare lest ei utgåve av Rom123, så eg kunne jo ikkje heilt vite at det var god gang:) Fjellreven på pynt og overkommelige fine tips. we like.

    God helg, alle!

    Og Berit; no holder eg på med kvit mariusgenser. nååååååh den blir så fin! gøy!

  7. Berit permalink
    27/02/2011 23:02

    ÅH, må få se bilde når du er ferdig!! MÅ!!
    Du- om du sydde body`en sammen i «skrevet»? Eller satte du inn knapper? Usikker jeg.. syns det virka tungvindt å sy- for da må jo hele greia av hver gang ungen gjør på seg? Hm, prøver å improvisere, men er lettere på piano enn med strikkepinnen syns jeg. I gang med armer nå jeg, går ikke så fort, men går framover! Moro liten sak den bodyen ja!

    • 28/02/2011 18:38

      Eg satte på knapper, eg. Tenkte det var mest praktisk. ei remse med forsterkande tøy (som ei brei skolisse, liksom), og så trykknapper. Eller, det vil sei; eg har ikkje satt dei på enno. Men det er planen. 🙂 Full rulle med improvisering!

Legg att eit svar

