Skip to content

vesle lerka

19/02/2011

Meir enn nokon gong ønskar eg meg vår. I det høvet har eg hengt opp to vers av Per Sivle over pianoet. Kanskje du kan sangen?

God laurdag!

7 kommentarar leave one →
  1. 19/02/2011 20:11

    digger den mannen.

  2. 19/02/2011 20:47

    Så kreativ du er :o)

    Morsom idè!

    Ha en søt helg med din kjære!

    • 19/02/2011 22:14

      Kjekt å høyre! sidan bildene blei tatt har bildene på veggen blitt senka ein smule. Det blei finare. Takk til Håvard for det. No har Håvard støvsugd og vaska, mens eg har lagt på sofaen og snufsa og hosta og klaga. Fin helg det:)

  3. 19/02/2011 23:10

    Så fint! Var det disse du skrev ut fra Photoshop? Så på det i dag, og det er noe som heter «Set the anti-aliasing method» når du har «T»-verktøyet, øverst på verktøylinjen sammen med fontnavn og fontstørrelse. Du kan velge mellom none, sharp, crisp, strong og smooth. Marker teksten, og hvis du zoomer skikkelig inn ser du at fonten endres litt ettersom du velger de ulike innstillingene. Vet ikke hvilken som er best, men det er kanskje verdt å prøve å endre dette for å se om det hjelper? Håper du finner ut av det!

    • 20/02/2011 13:18

      Hei! Takk:) Ja, det var disse eg tenkte på. Eg stilte på smooth og crisp og dei der, og valgte det som blei best før eg skreiv ut, men eg trur faktisk det rett og slett er printeren som ikkje er heilt optimal. Blir liksom fuzzy uansett… Jaja. Får finne meg ein bedre printer:)

  4. Ingelinn permalink
    21/02/2011 00:13

    Å denne sangen sang me masse på sjukeheimen og den gamle, demente skulesjefen sang med tåre i augena…

Legg att eit svar

