Skip to content

tre på tysdag

08/02/2011

Hallo, tysdag! I dag tidleg var eg på forelesing med Andreas. Dette ansiktsuttrykket er relativt beskrivande for kor keisamt det faktisk var. Bortsett frå då forelesaren svara telefonen til ein student (han lånte den for å sjå på klokka) når den ringde, og sa «he’s actually a bit busy right now -» og, henvendt til studenten, «It’s your mum.» Men ute var det sol, og Andreas vart gladare. Sjå berre her:

Turen gjekk vidare til lunsjen. Der møtte eg Narve, som eg tok fleire bilete av. Han er ikkje så sjenert, men vart litt flau likevel.

Eg hadde ein vaffel, Narve hadde to egg. Her kjem eit bilete av Narve før han byrja sjegle:

Ok, no kan eg ikkje poste fleire bilete av Narve, dette er jo ikkje madstreet heller. Men ja. Så gjekk eg heim, og på vegen møtte eg Line. Ho var jo søt som vanlig, og fotogen som vanlig.

So far, so good. God tysdag til deg!

13 kommentarar leave one →
  1. 08/02/2011 16:14

    Eg like dei fine fargane på bildene dine!
    Eg like deg.

    • 08/02/2011 22:58

      takk takk! eg liker deg – gler meg til å se deg på UL? Med magen på utstilling!!! hurra!

  2. Daniel permalink
    08/02/2011 16:31

    Flotte fargar!

  3. 08/02/2011 16:49

    Line er bra dame, og veldig fotogen:) og du e veldig flink til å ta bilder:)

  4. Regine permalink
    08/02/2011 17:09

    Så fine bilder. Hvilken linse bruker du?

    • 08/02/2011 22:57

      takk:) Disse bildene er tatt med et Canon 16-35mm F2.8L objektiv… Ikkje mitt, men høgt på ønskelista!

  5. 08/02/2011 20:40

    Hoho, bilder av meg!

  6. Solveig permalink
    08/02/2011 22:07

    Han der første var kjekk.

  7. 11/02/2011 22:36

    Nydelege bilder. Du er flink du!!

Trackbacks

  1. Tweets that mention tre på tysdag « ein fin dag -- Topsy.com

Legg att eit svar

