Skip to content

kjempelur

30/01/2011

Dette er meg etter å ha røska ut alle kleda mine frå klesskåpet – eg tenkte det var lurt, og på tide med ei opprydding. No angrar eg, og er litt sånn kvalm fordi eg ser kor mange klede eg har som eg så sjeldan nyttar. Forbrukarsamfunnet. Noko av grunnen til at mange klede vert lite brukt er nok at det er så kaldt ute no at eg berre går i dei samme ullkleda heile tida, men ein god del av kleda er berre slike som eg…har. Skjønar? No skal det sorterast og hivast. Værsågod, Fretex! Shoppestopp fram til påske. (minus eit høve. inkonsekvent, japp -)

Men det var kjempelurt å rive ut alle kleda. Fordi det er så KJEKT å rydde. nei. æsj, eg angrar.

PS: eg veit noko spennande som eg ikkje får blogga før onsdag – og eg har alltid hatt lyst til å vere ei slik bloggejente som har løyndommar som de ikkje får lese om før eg bestemmer det. onsdag! onsdag! *smil

2 kommentarar leave one →
  1. 30/01/2011 21:20

    hei Silje!!
    deilig å få rydda opp…;)
    takk for koselig hilsen fra deg.
    sofaen er fra bolia, og vi liker den veldig godt, så godt at vi har to nesten like;)
    den på bilde er skandinavia og så har vi en på loftet som heter milano. skandinavia er litt dypere i setet..
    klem kristina

    • 30/01/2011 21:24

      takk! kjempemessig. Dei var skikkelig fine:) no har eg hatt ryddepause i et par timer (dvs, eg begynte vel kanskje aldri å plukke ting opp igjen) – no er det full guff!

Legg att eit svar

