Skip to content

krokuspyntmuffins

24/01/2011

Glasursprøyta omfavnast med glede i heimen. Til no har eg øvd mest på stjerner, det er kjekt. H sa «æsj». Eg seier: FINT. og NAM. Elles er krokusane mine byrja blomstre. Våren er rett rundt hjørnet! Ja!

9 kommentarar leave one →
  1. 24/01/2011 19:26

    Åååå fine! Eg kan smake hvis du har lyst!

  2. Line permalink
    24/01/2011 22:16

    Du er absolutt bedre husmoremne enn din svigersøster :o)
    Og du, når kommer du hjem og kan ha fotosession med siste familietilskuddet?

    Ha en fortreffelig aften :o)

    • 24/01/2011 23:03

      det gjelder bare å ha dei rette sprøytene:) Satser på ein svipp heimom ei helg før april – då tar eg gladelig bilder av fine Sondre! Men det må eg sei: du tar jo så fine bilder av han sjøl!!! Skikkelig fine.

  3. 24/01/2011 23:35

    Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke tok en av de med masse glasur. Bare så du veit det.

  4. 24/01/2011 23:36

    Ser ut som det er sånne muffins som man tar med på skolen og deler med nye og gamle venner.

Legg att eit svar

