Skip to content

strikk deg

23/01/2011

I jula strikka eg ein slik Mariusbody, inspirert av gode Maria. Den vart litt for liten til den som eg hadde tenkt å forære den til, men no kjem babyane på rekkje og rad, så eg skal nok bli kvitt den. Det er så flott at vennane mine formerar seg og blir mange. Dei er jo fantastiske folk (*takksam!), og kjem til å få nydelege og harmoniske born.

No ser Håvard på Waterworld for tusande gong (kor mange gongar er det LOV å sende den i reprise??), og eg akkar meg for at eg ikkje har summa meg til å kjøpe ein bambuspinne i str 2,5. Den er nemlig knekt. Har ein plan om å bli ferdig med ymse strikkeprosjekt i skuffene her, men dei får vel vente litt. I morgon tenkte eg å vise kor flink eg er blitt med glasursprøyta. Muffins av ei anna verd for meg frå no av. Alt må pyntast. God helg!

4 kommentarar leave one →
  1. Hanna Louise permalink
    23/01/2011 18:03

    Så flink du er, Silje! Fin!

    • 26/01/2011 15:23

      Takk:) Det er jo grådig gøy då. Eller kjedelig med det blå. gøy med mønster på.

  2. Berit permalink
    26/01/2011 15:02

    NYDELIG!

    Mulighet for å sende meg oppskrift på denne herligheten? Eller tips til hvor oppskrift kan oppspores? Denne er helt perfekt til en gave jeg ikke har klart å finne ut av hva skulle være før nå! 🙂 Har letet meg ihjel etter passende prosjekter til ei god venninne! 🙂

    -Berit T-

    • 26/01/2011 15:23

      mønster – eller kossen du får tak i det jaffal – coming your way! 🙂

Legg att eit svar

