Skip to content

i dag begynner det

19/01/2011

Den observante blogglesar hugsar kanskje prosjekt 20/52? Det var hardt, men det gjekk akkurat. No har eg eit nytt prosjekt på gang, denne gongen litt kortare tidsperspektiv slik at det vert kjekkare. vonleg. I give you: 15 treningsøkter på 40 dagar. Kjempepremie ventar i enden av kalenderen. I dag begynner det. Stay tuned!

3 kommentarar leave one →
  1. 23/01/2011 00:46

    Eg er med! Har laga mitt eget skjema. Jeg er litt forskjøvet da. Starter i dag.. Lykke til! Jeg har mer trua på deg en på meg!

  2. 23/01/2011 01:06

    eg har truo på deg! eg har truo! ka er din premie då?

  3. 23/01/2011 20:38

    Jeg kjenner motivasjonen øker bare jeg skulle bestemme premie.. Men jeg tror det blir en sånn en;
    http://swiss.genevalab.co.uk/English/swh.asp
    Det er altså en slags klokkeradio, som ser fin ut, og som jeg kunne ha dokka en ipod i om jeg fortsatt hadde hatt en som virker..

Legg att eit svar

