Skip to content

godt nytt

03/01/2011

Long time no blog. Eg fekk mail frå wordpress om at dei hadde laga ein high level summary of my overall blog health for 2010. Den enda på Wow. og dei think I did great! Bra. 2011 neste. Frå Torshovdalen hadde vi god utsikt til fyrverkeriet som markerte «ny sjanse» for alle folkeslag. 2011. Det kan vel ikkje bli betre enn 2010, tenkjer eg. Men vi prøver. Desse var nokre av dei glade i 2010. Dei var tilsynelatande glade i 2011 også.

Desse veit eg ikkje kven er, men dei såg glade ut dei også.

Desse to veit eg kven er, og dei var glade for at Maria fekk låne beskyttelsesbrillene.

Dagens yngste fyrverkeritilskodar med sine føresette. Fine.

Den andre dagen i året kom halsbetennelsen og feberen for min del. Flott start. Strak ut, og knivar i halsen. Heldigvis har eg ein mann som hentar kva som helst – isbitar, sukkererter, cola – om det er dag eller natt. (og bankar meg på ryggen midt på natta når eg ikkje får sove og vert akutt redd for nyrebekkenbetennelse sidan eg er litt støl i ryggen: «bank der ja, der som nyrene er» – det er rart med alle diagnosene ein kan vere redd for på natta. eg burde ha slutta på sjukepleien før sjukdomslæra.) Men no kviknar eg litt, håpar eg. 5 episodar Glee til dagen er god medisin. Godt nytt år, alle!

2 kommentarar leave one →
  1. 04/01/2011 08:28

    Neste år blir det samme utsikt på oss og, har vi allerede bestemt 😉 Godt nytt år!

  2. 04/01/2011 09:52

    lurt! det er veldig fint der, men masse folk og. Litt skummelt når dei blir litt crazy med fyrverkeriet. vi gjekk plutselig i all hast, kan du si… 🙂 men fint så lenge det varte!

Legg att eit svar

