Skip to content

ting som har med jul å gjere

25/12/2010

Ein veldig veldig fin julenisse kom til ulvenvegen i går! 50% av dei frammøtte borna likte det. Men den eine stilte spørsmål ved nissens påkledning. Han hadde nemlig BLÅ t-skjorte. Urutinert, Håvard. Eh, – julenisse.

Eg fekk så mange fine gåver! Amazing. Eg er så heldig.

I tillegg til å vere heldig med gåvene, så er eg så heldig at folk spør meg om eg vil vere med på å gjere kjekke ting med kamera. Her kan du lese om Solveig og Andreas sitt julekort.

«Ja, det er litt kleint at silje tek bilete medan vi sit i senga», tenkjer dei her.

Fortsatt god jul!

2 kommentarar leave one →
  1. Lilliane permalink
    26/12/2010 00:13

    Så utrolig koselig bilde! Stakk innom og kikket på julekortet også – herlig! Kjenner jeg blir litt misunnelig som ikke kom på det først 😉 Flink du er!

    • 26/12/2010 13:15

      takk! 🙂 det var veldig veldig gøy – og ganske sært – å ta dei bildene, men resultatet blei bra, ja!

Legg att eit svar

