Skip to content

oh grammar

08/12/2010

pianoet lokkar meg heile tida bort frå grammatikkboka. det er slik det er i dag.

flott det.

3 kommentarar leave one →
  1. 08/12/2010 19:39

    Jeg ser egentlig for meg at oh bugger hadde vært en bedre overskrift, men kan både identifisere meg med og godta innholdet i selve posten 🙂

  2. 08/12/2010 19:42

    eg er aldri så kreativ som når eg egentlig bør gjøre nåkke heilt, heilt, annet! 🙂

  3. heldags permalink
    09/12/2010 00:18

    Jeg har aldri blitt lokket bort fra gramatikkboken av et piano, men du og du så mange andre ting som har samme evne… Hva er det med gramatikkbøker?

Legg att eit svar

