Skip to content

siste november

30/11/2010

Glasurtips den siste dagen i november: melis, eggekvite og natron. Det blir kvitt som snø, og stivnar fort. Ekstra fint på svidde «pepperkakehjarte» av sirupsnipp-deig…

Her i heimen forsvinn sirupssnippar fortare enn svint. Denne oppskrifta her viste seg å vere veldig god, og no er andre porsjon kome opp i den fine boksen. Det er noko med eksamensstida og baking – det eine er visst kjekkare enn det andre… Men litt grammatikk får eg vel snike inn mellom slaga. God tirsdagskveld!

4 kommentarar leave one →
  1. Linga-Ingrid permalink
    30/11/2010 19:11

    DU E SÅ FLINK HUSMOR! (mitt forbilde..ja)

  2. 30/11/2010 19:14

    DET VAR MÅLET MITT ! du er fin! 🙂

  3. 30/11/2010 19:14

    Vi har ein AKKURAT slik blekkboks! Artig 🙂 du verden, så fin glasur.

    • 30/11/2010 19:19

      haaar dåkke! Min kommer nemlig fra svigermor i torvikbukt. «Det er den finaste boksen eg har sett,» sa eg. Så fekk eg den! 😉 Eg såg ein stor versjon på marknaden på Birkelunden ein sundag. Men så kjøpte eg den ikkje fordi eg kjøpte ei lampe i staden. Eg angrar. ikkje på at eg kjøpte lampa. Men så fine bokser er sjeldan vare.

Legg att eit svar

