Skip to content

julesnik med dymo

24/11/2010

Jula er i ferd med å snike seg inn i tårnet. Det er ok, tykkjer eg. I dag kjøpte eg ein DYMO-writer. Det er det kjekkaste eg har gjort på lenge. Då måtte eg lage velkomen-skilt, og pakke inn julegåver. Med dymo-dekorasjon.Alle bloggarar med respekt for seg sjølv må ha ei slik sinkbøtte med dymo-print til å ha stearinlys i. I tell you:

4 kommentarar leave one →
  1. jenny permalink
    25/11/2010 09:53

    Ja, ikke sant at dymo er kjekt?! like it alot! God idé å lage dymomerkelapper på julegavene 🙂

    • 25/11/2010 10:47

      Dymo made my day! Glad eg kjøpte refill med ein gang. Eg koste meg med å finne «god jul» på forskjellige språk og klistre det på pakkene – favoritten blei finsk: Hyvaa joulua!

  2. 26/11/2010 00:25

    tulle du? har du pakt inn tusen julapakkar allerede? d e jo verken desember elle advent elle noge…

  3. 26/11/2010 08:37

    Bare jeg som får flashbacks til naiv.super?

Legg att eit svar

