Skip to content

ein problemfri time

21/11/2010

Etter julemessa kom vi heim med ei kransekake. Det kunne berre bety ein ting: kranselag. Kvelden, og etter kvart natta, bestod av kyrkjepolitiske debattar (som eg meldte meg ut av), kransekake, hummingbird og kaffi. I tillegg hadde vi eksklusivt besøk av Bjørn Eidsvåg ved eit par høve.

8 kommentarar leave one →
  1. 22/11/2010 17:41

    hva skjedde med judy? stakkars. ho gråter. skjønner at jeg gikk glipp av noe når jeg gikk hjem «tidlig» 🙂

    • 22/11/2010 17:59

      Maria! Dette er din første kommentar på bloggen min etter at den blei ein fin dag! haha!
      Judy var der egentlig dagen etterpå. eg bare syns ho va så fin at ho måtte få bli med…

      • 23/11/2010 18:41

        Næhæi! For jeg tror jeg sa noe om brillene dine. Jeg har ijaffal heelt sikkert kommentert før!! Tror jeg 😉 Smask ❤

      • 23/11/2010 21:59

        eg må nemlig godkjenne dei som skriver med ein ny mailadresse. Då kan det jo være du brukte ein annen då, då. 🙂 og no brukte du jo bare ein tullemail, så då måtte eg jaffal godkjenne den først. 🙂

  2. jenny permalink
    22/11/2010 18:53

    du har stockholm i stua! Heldige du!

    • 23/11/2010 16:23

      heldig er eg ja! Det er veldig fint, syns eg. 🙂

  3. Grete permalink
    23/11/2010 13:16

    Dette såg veldig koselig ut! Og så lurer eg litt på kva Georg akkurat har sagt til Håvard?

    • 23/11/2010 16:22

      sikkert nåkke som e så kontroversielt at Håvard bare må le?

Legg att eit svar

