Skip to content

det var kaldt

18/11/2010

Derfor kjøpte eg ei slik hue i pausen i grammatikktimen i dag. Det blir perfekt. Eg kjem aldri til å fryse. I dag fraus eg sånn at når iPhonen ringte så orka eg ikkje å ta av meg vottene. Dei som kjenner iPhonar veit at ein ikkje kan gjere noko som helst med vottar. Eg såg meg rundt medan eg haldt den ringande telefonen i vottehanda. Det var folk over alt, men det gjorde ingenting. Eg opna tastelåsen og besvarte anropet – med nasa. Vinter altså. Such a charm.

4 kommentarar leave one →
  1. Tonje margrethe permalink
    18/11/2010 22:00

    Jeg og har sånn. Andreas kjøpte matchende..i love it! du fryser aldri!

  2. 19/11/2010 00:14

    eg vil vere med! elska hua mi:)
    din var forresten veldig fin og nett:)

  3. 19/11/2010 16:55

    Unnskyld, men… Når begynte dei å selge sånne i korridoren i P. A. Munchs hus?

Legg att eit svar

