Skip to content

eg har vore oppteken med å sjå på lampo

21/10/2010

Dei siste dagane har vore grammatikkoppgåve, heime-åleine-helg (ikkje så kult som det høyres ut som, det er kjekkare å ha saman-helg), øvingar og ikkje minst: LAMPA mi er komen i hus.Eg tykkjer den er veldig fin, lampa. Den passar liksom ekstra godt inn i vår stove.  Hurra! I tillegg til å sjå på denne lampa, så kan eg også kvile augene på dette paret som eg kjøpte for 20 kroner i ein bruktforretning på Adamstuen:

(Eg har store planer om å bytte ut biletet, frykt ikkje.) No er det snart helg att! Denne helga blir det Bergenstur på meg, men ikkje på husbonden. Sjåast vi der?

3 kommentarar leave one →
  1. 21/10/2010 00:16

    Hmmm. En ting. Når dei har solgt brudebildet sitt for 20 krone kan ikke d ekteskapet være verdt så overdådig mye i deira øyne no om dagen…

  2. 23/10/2010 16:44

    Huff, nesten trist at et brudebilde har havna på en bruktbutikk for 20 kr!!
    Var lampa dyr? Har sett slike på Birkelunden, og de kosta sitt..

    • 24/10/2010 14:06

      Den er faktisk fra Birkelunden! Eg har sett litt rundt etter ei sånn lampe, og gitt opp å finne på bruktbutikk. Dei som ligger på finn.no koster jo 3000 kroner, så eg var fornøgd med 1800 for den. Uansett er den lett å selge igjen (tydeligvis dyrere på finn) dersom eg skulle finne ein billigare/annen type som eg heller vil ha 🙂

      Og ja, 20 kroner for ekteskapet. og DEN grelle kjolen!!

Legg att eit svar

