Skip to content

nyforlova med sukker på

17/10/2010

Det er fint når kjære og nære forlovar seg. Særlig Ingrid og Eirik, dei er så søte. Kombiner det med haustsol og haustløv – då er det lett å ta fine bilete! Og så hadde eg jo med verdas beste assistent. Sjå på Pøsj! Kjempefin, var ho. OG veldig dyktig. Fint å vere med dykk, vener! 10 poeng og cred til Eirik som var den mest tålmodige mannen i verda. Og som var flink til å bite i seg at han var lei. Dei finaste bileta får de ikkje sjå her på bloggen enno, men kanskje etter kvart? Jaja. Eg ville berre vise desse glimta frå laurdagen, før eg atter ein gang grev meg ned i english grammar. Eg kan og seie dykk at eg har gjort tidenes kupp på Birkelunden i dag, berre gled dykk til å sjå kva det er! Det kjem på bloggen snarast.

//Tre gode vener på fotosjut. Eirik er fotograf her//

4 kommentarar leave one →
  1. Line I permalink
    17/10/2010 18:28

    fiiiiiine!

  2. Anne Lene permalink
    18/10/2010 12:05

    fiiiiiiiiiiiine! Skulle så gjerne vært der! nydelig!

  3. Linga-Ingrid permalink
    18/10/2010 17:26

    Oh, Silje! Du e så flink!!! Og for ein dag – det va kjekt frå børjan te slutt! Glede meg stort te å se resten!!!

Trackbacks

  1. glazed and amused « ein fin dag

Legg att eit svar

