Skip to content

eg tok tusen bilder, ville vise deg alle

11/10/2010

This slideshow requires JavaScript.

7 kommentarar leave one →
  1. Janne permalink
    11/10/2010 21:31

    finfint! photoshop? eg vil gjerne ha tips om denne typen fargebehandling, takk 🙂

    flævt med jakten på kjærligheten i dag også, men eg digger det veldig allikevel!

    • 12/10/2010 00:01

      Dagens tips er Adobe Lightroom 3! Love it. supert for å behandle mange bilder, men ikkje for reinspikka manipulering, då. Det er bare farger og denslags. Du kan prøve det hos meg om du kommer på kaffi eller middag eller noe ein dag? (lokkemiddel) 🙂

      Og vi såg akkurat Jakten. (I love get-boksen). SUKK. flaut flaut flaut. grøss.

      • Janne permalink
        12/10/2010 15:03

        Adobe Lightroom 3, du. det må sjekkes ut!

        ja, må stikke innom en dag, men du trenger faktisk ikkje lokke med fancy bildebehandlingsprogrammer, altså 🙂 denne uken er veldig hektisk, men vi får prates!

  2. Janne permalink
    12/10/2010 15:07

    ooo, prøveversjon på vei ned — gleder meg 🙂

    • 12/10/2010 16:13

      nice! tips for dei fargane: når du har et bilde markert i library – saved presets -> bleach bypass 🙂

  3. Janne permalink
    12/10/2010 20:59

    ja, eg såg at det var den du hadde brukt. ein av de fineste presetene, sammen med yesteryear og ymse andre. dette programmet skal nok kjøpes når prøveperioden går ut!

    • 12/10/2010 21:22

      jaa, masse fiiiint! Studentprisen er ikkje ille heller, 89dollars trur eg. finfint. det kuleste er at du kan eple+c og eple+v (ctrl for deg då!) alle settings du har gjort på et bilde til et annet når du er på «develop». Det letter etterarbeidet ein goood del, og gjør til og med bryllupsbilder til ein fryd å skru på. enkelt og vips og hei!

Legg att eit svar

