Skip to content

ein fin søndag

03/10/2010

I dag var ein fin søndag. Vi byrja med formiddagsmøte i misjonssalen, noko som leia til middagsbesøk.

Denne fine gjengen spiste og lo, sang og hysja. Tull og tant, fjas og buzz-quiz. Ettermiddagen har vore stappa av brownies, BRUS (eg er veldig glad i brus), Jakten på Kjærligheten (flævt!), hekletøy og Norge rundt og rundt. Med andre ord: ein fin søndag. I morgon byrjar ei ny veke. Eg reiser til London onsdag morgon, med dei tre jentene på biletet over. Eg trur det skal bli kjekt å blogge derifrå!Kva dette skal bli? Vi får sjå.

6 kommentarar leave one →
  1. Karoline permalink
    03/10/2010 19:29

    Jeg tipper Mira Craig inspirert bikini!!!!!

    • 03/10/2010 20:09

      eg tipper eehe kanskje ikkje det! 🙂 Men godt forslag. (*noterer ned til neste prosjekt)

  2. Janne permalink
    03/10/2010 19:38

    hehe, grugleder meg allerede til morgendagens episode av jakten på kjærligheten!

    • 03/10/2010 20:10

      ja, ao! Det er… smertelig morsomt og søtt og flaut og alt samtidig. life is a rollercoaster, så det står i sangen… 🙂

  3. 05/10/2010 16:54

    Så flink du er til å hekle! Eg har akkurat byrja å lære meg, og syns det er vanskeleg!

    • 05/10/2010 23:59

      Eg kjøpte ei heklebok! Det anbefalast! Då blir alt lett. 🙂

Legg att eit svar

