Skip to content

det flauaste

24/09/2010

Når eg gjekk på barneskulen hugsar eg at det flauaste eg kunne komme på var dersom nokon kalla lærerinna vår for «mamma». Eg hugsar ein gut i klassa gjorde det ein gong – og etter det hadde eg den store skrekken for å gjere det samme. Det hender framleis at eg vert redd for å ha kalla nokon «mamma» eller «pappa» utan vilje. Men eg er vel ikkje den einaste som tenkjer på slikt?

Snart fredag no, og endeleg tid for å tenkje på slike store problem.

2 kommentarar leave one →
  1. Jon Øyvind permalink
    24/09/2010 00:41

    Haha, no blei eg litt nysgjerrig på kven guten var!

    • 24/09/2010 01:14

      Du, eg meiner å hugse at det var Erik. Forøvrig så er det kanskje litt sjukt at eg hugser det enno – og endå sjukare at eg tenkjer på det støtt og stadig.
      Var ikkje du redd for dette, Jon Øyvind?

Legg att eit svar

