Skip to content

øverst på ønskelista

14/09/2010

Dette biletet har Hildegunn teke. Det var rart at eg kom over det biletet akkurat i dag, for øverst på ønskelista nett no, så tronar ei slik lampe. Det har eg tenkt på nokre dagar no, og i går sa eg at «Ei slik retro trearma stå-lampe hadde vore heilt ypperlig i kroken i stova.» Eg er bombesikker på at ei slik lampe ropar på meg frå ein eller annan plass. Synd dei ofte har ein viss prislapp. Kva? Du vil gje meg ei slik lampe, seier du? Ok, så greitt då. Du kan få ein kopp kaffi i bytte. Du vil ikkje ha noko i bytte, seier du? Jo, eg insisterar. Ein kopp kaffi må du vel ta. Ap-ap-ap! Ikkje fleire protestar no!

8 kommentarar leave one →
  1. Karoline permalink
    15/09/2010 11:26

    Jeg LIKER bloggen din Silje 😀 Den er så koselig! Jeg blir glad av å lese den!
    Flink er du!

    • 15/09/2010 23:11

      takk! du e no snill. hils beibien, sei velkommen ut, knut!

  2. 16/09/2010 20:12

    Lampen var kul, men bildet var nesten kulere.

    … hvordan får jeg til å legge bloggen din til i listen min på Mountainheap forresten? Hmf.

  3. 17/09/2010 00:27

    Heihå e lure på kem som har ei sånn lampe stående hjemme som bare venta på at nevnte person skal bli ferdig me kollektivlivet…… Muahaha.

  4. Lilliane permalink
    21/09/2010 18:53

    Det er ordentlig fint å lese bloggene din. Den er munter gir meg nye ideer!
    Forresten så skulle du sett vårt prakteksemplar av ei trehodet lampe på Sandal! Den har en gul, en rosa og en mintgrønn skjerm. Tilhørte mine besteforeldre, Ruth Teresia og Knut – som forøvrig lever enda begge to 🙂

  5. hildegunn permalink
    25/09/2010 19:01

    Ryktet sier at de selger en sånn lampe på «etter min morfar» eller noe sånt, i trondheim.
    pris 1500

Legg att eit svar

