Skip to content

kul

07/09/2010

bilete lånt frå blogto.com/fashion_style

Eg gjekk oppover trappene mot lesesalen. mot meg kom ei som bare var heilt utrulig kul.
«Wow,» tenkte eg. «Tenk å vere så fresh.»
Eg fortsette to trappetrinn opp. då stod det eit par jenter der og sa følgande om ho som nett hadde gått forbi:
«WOW! hu der eeeeer så kul! ALLTID!»
«Ja, hu har DEN stilen!»
Godt det ikkje berre er meg, tenkte eg. Og til alle dykk utrulig kule menneske eg ser på min veg: Orsak at eg stirer. Du er berre så kul.

8 kommentarar leave one →
  1. Linga-Ingrid permalink
    07/09/2010 19:22

    Men halo, DU e kul! Og du har fine briller 🙂

  2. 07/09/2010 23:53

    Å fresh trenchcoat!

    Men du, kor d bilde e fra, forresten?

    • 08/09/2010 00:08

      duuu, eg veit ikkje kor det kom fra. google. shame on me!

  3. 08/09/2010 09:10

    SILJE!

    DU er jo den som har lært MEG å ha bildekilde…!

    • 08/09/2010 09:36

      I KNOW! men så gjekk det så fort for seg. skal finne det ut PRONTO! 🙂

  4. 08/09/2010 12:06

    Haha du tok hintet! Lolzenz. Kule bilde no å da 😉

Legg att eit svar

