Skip to content

tre favorittar veke 32

13/08/2010

Eg sit klar i stova til å gå på jobb. Det har eg gjort i ein halv time no, men så byrja det å pøsregne og å tordne, så då tenkte eg å drøye litt. Kvifor ikkje vise dei tre fotofavorittane frå denne veka? Bildet over er frå bryllaupet til Pøsj og Marcus. Dette er Kristian og (ÆÆ! NO LYNAR OG TORDNAR DET SKIKKELIG) hunden som eg ikkje hugsar namnet på. Eg likar at dei begge er triste og litt uoppmerksame på kvarandre.

Dette er min mann, og eg kunne ikkje fått nokon betre.

7 kommentarar leave one →
  1. Hildegunn permalink
    13/08/2010 15:42

    hihihi
    huldra! hunden heter huldra!

    Du er flink!

  2. 13/08/2010 23:05

    Og KEM e d sin hund??? E syns nemli den va d allerfineste på disse tre bilda, no offense… 😉

    • 14/08/2010 01:05

      Hehe, altså hunden tilhørte nåkken som var på besøk hos Jørgen på Malmøya… 🙂 Huldra. Eg som trudde det var Hagar. Fin hund, såg litt trist ut. men den var veldig søt og god å klappe.

  3. 14/08/2010 16:50

    D hadde vært VELDIG morsomt om den faktisk het Hagar. «Njaaaa, ka ska vi kalle hunden vår? JO STAMMORA TIL ISLAM!»

    • 15/08/2010 00:54

      den er jo skikkelig trist. Det kunne fungert med Hagar. Stammora til Islam, altså? fresht.

  4. 14/08/2010 20:56

    BLIKKET til Håvard. Hjelp.

Legg att eit svar

