Skip to content

UL-opplading på Ålgård

31/07/2010

Vi er framme på Ålgård. Sjølv har eg ikkje så mykje å gjere her, men Håvard skal øve og øve, og eg tenkte som så at «noko kan ein vel finne på på Ålgård?»

Enn så lenge har eg fjernsyn (dårlig film på tv3), snop. chips og dagbladet. Og Macen. Hadde bilen vore her skulle eg gjerne vist dykk kva vi kjøpte på Fretex i Lyngdal, men det får vi ta i morgon, eller ved neste høve.

Forøvrig; vi har nett sett ferdig Dexter sesong 3. Anbefalast. (Dersom du tåler å sjå blod og slikt)
Anbefaling nr 2: Inception. SJÅ DEN på kino.

Så, er det nokon som har tips til kva serie eg kan sjå på nettet?

Forresten så er ikkje lysekrona frå Ålgård. Berre eit random bilete. Beklager altså, men eg tviler i det heile på at Ålgård har sett ei slik lampe nokon gong.

7 kommentarar leave one →
  1. 31/07/2010 21:43

    Skulle det bli verkeleg lite å finna på, er du alltid velkommen på besøk til oss på Sandnes. Eller du kan ta deg ein tur opp på tomta vår, oppi skråninga på motsett side av Kongeparken.

    • 31/07/2010 23:01

      Hm, det høres ikkje dumt ut! eg har ordna meg et par-tre kaffiavtaler i måro. skulle alle gå i vasken så ringer eg. 🙂 Ses på UL uansett?

  2. 31/07/2010 22:56

    THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES THE VAMPIRE DIARIES

    • 31/07/2010 23:01

      haha, eg trudde dette var spam! men veit du, eg begynte på neste sesong av Greys Anatomy eg. 🙂

      • 02/08/2010 00:53

        E SPYR av arrogansen. Serr. Serr. SERR Vampire Diaries in the depths of my heart.

  3. Linga-Ingrid permalink
    01/08/2010 12:03

    Du må jo bare se Dexter sesong 4!! (www.watchdexteronline.com)
    Du, me ska ver GRESSENKER i helgå! Skål for oss!! Love ya!

    • 01/08/2010 13:20

      Nei, då blir Håvard så sur! 🙂 Må se den med han, saaant. Men Greys e heilt ok, det. (nei, altså: mææn!! det e så kjekt!!!!)

Legg att eit svar

