Skip to content

tok denne eg

19/07/2010

jada, her skal eg studere litt på si medan eg jobbar her. sånn går livet, opp og ned, fram og tilbake, oftast bra. ei utdanning skal eg vel få meg til slutt.

One Comment leave one →
  1. 19/07/2010 13:12

    Berre til orientering: Som misjonær i NLM får du ikkje utteljing for BÅDE utdanning OG arbeidspraksis som skjer samstundes ved utrekning av ansiennitet (og med det gjekk omtrent tre års studier i vasken for min del. Om ein tenkjer pengar, altså).

Legg att eit svar

