Skip to content

Slogen

16/07/2010

No er vi komen til Ålesund, cirka. Her koser vi oss i ei koselig hytte, og eg går som ei gamal dame. Eg er nemlig VM i støl i beina, etter gårsdagens tur til Slogen, 1546 m.o.h.

Wow. Tenk at eg klarte det, og TENK at det var så fint på toppen. På veg opp hadde vi regn, stiv kuling i vindkasta og to timars vêrforbeholdspause på Patchellhytta (lett å bli forvirra til å tru at det heiter Pretzelhytta, Per-Kjellhytta eller liknande). Når vi gjekk derifrå og prøvde oss på toppen, så var Håvard overraska over at eg faktisk blei med. Kven skulle trudd.

I alle fall, her er nokre fleire bilete:

Lekkert på toppen. Smekkert.



6 kommentarar leave one →
  1. 16/07/2010 19:45

    Flinke folk på fine bilder.

  2. 16/07/2010 20:54

    saiko! du er flink! våre turer er jo bare easypeasy i forhold. (min skyld)go girly!

  3. 17/07/2010 19:30

    Oi. Eia var eg der. På veg til Moldejazzen att? I så fall kan de få låne penthouset. Viss det er ledig, by the way.

  4. 18/07/2010 16:58

    penthouse? vi nyter storveis service hos svigers, så vi trenger nok ikkje det. men har du et penthouse i molde?:)

  5. 18/07/2010 16:59

    og takk for kompliment! eg ER veldig flink! 😀

  6. 19/07/2010 13:13

    Me and my family eig eit hus i Granlia, med tidenes utsikt og fem minutts gange frå sentrum. Sommar-residensen vår.

Legg att eit svar

