Skip to content

ferieblogg: stoffmisbruk

11/07/2010

Eg har farta rundt loppemarknader på utkikk etter gamle rammer og stoff. Når vi i dag kom til Os att etter å ha vore i bryllaup på Huglo, og ein svipp til Karmøy, fann eg ut at eg kunne jo kikke litt i tøyet mamma og pappa har satt vekk for å gje til Fretex. Så, sorry kjære Frelsesarmé. Denne gongen snappa eg opp godisane. Eg gler meg til å gå laus på desse med symaskina!

2 kommentarar leave one →
  1. 11/07/2010 21:40

    åå har de tenkt å kaste det der?? Tror jeg også må ta meg en titt på loftet når jeg kommer hjem til Surnadal..

  2. 12/07/2010 10:20

    Det er triks! 🙂

Legg att eit svar

