Skip to content

kjære dagbok

06/07/2010

i dag var eg først på jobb, det var greit, vi har fått nye nettsider som ein må pusle og dulle ein del med, men snart veks dei seg nok sterke og store. ja-a, etter at eg hadde vore på jobb, så reiste eg og kari m til malmøya. der ville dei asfaltere, så vi parkerte før brua og gjekk opp. så var vi på malmøya då, og der var det ein kjekk beibigutt og foreldra hans og fleire andre fine menneske. det var nydelig å sole seg og kose seg slik. men så kom alle skåra i gleda:
– eg måtte heim tidlig
– eg hadde fått bot
– eg måtte til tannlegen
– tannlegen skulle ha 1200 kroner

ja, nei, det skal bli flott med ferie.

One Comment leave one →
  1. 07/07/2010 08:09

    Ja, slik er livet, fyllt med både oppturar og nedturar:)Men det er "kontrastane i livet som gjer at vi kan kjenne både glede og sorg" har nokon kloke folk sagt. Eg heier på deg. (men ikkje på tannlegen)

Legg att eit svar

