Skip to content

glimt frå arkivet

05/07/2010

Av og til må eg le høgt når eg blar i arkivet her på jobb. I tillegg til gode blinkskudd av kjente og ukjente, finn eg og mappar frå til dømes Japanturen eg, Leif og Narve hadde for Siembra. Eg har aldri vore så turist i heile mitt liv. Her har eg sletta mange flotte glimt frå misjonsmarka… Det vil seie, eg tvilar på at Utsyn treng å trykke reggis-bilete av meg frå Japan. Delete, delete, delete. Men du og du så eg ler. 🙂

2 kommentarar leave one →
  1. 05/07/2010 12:56

    Fest! morsomt 😀

  2. 05/07/2010 16:01

    rofl. ROFL!!!Tør e forresten spørre ka du har i munnen? Nei, kanskje e ikke tør.

Legg att eit svar

