Skip to content

eg visste ikkje

28/06/2010

Eg visste ikkje at dersom ein linkar til ei vg-side, så kjem det automatisk opp på vg-sida at eg har linka til den. Plutselig hadde eg dobbelt så mange vitjarar som vanlig ei måndagsnatt. Skummelt. Det likte eg ikkje, så eg tok bort linken. Eg er nok ikkje klar for å bli toppbloggar enno.

Ha ein god dag!

2 kommentarar leave one →
  1. 28/06/2010 13:05

    ka linka du til? det fikk e ikkje me me.

  2. 28/06/2010 13:25

    uff, det va skummelt. Det var for å mjuke opp det seriøse om å være redd for tannlegen-innlegget. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10002396Morsomt!Håper ikkje det skjer igjen. På bunnen av saken der som du ser den andre bloggen, der låg link til min og. God idé hvis du vil ha meir trafikk, men kanskje lurt å tenke seg om! :)bra du er blitt frisk igjen forresten! NYT turen videre! Dåkke må legge igjen spor (geocaching??) i storbyen. skrible på ein benk eller gravere et tre, holdtpåsi. Noe som gjør at NY aldri vil være den samme…

Legg att eit svar

